tirsdag 13. mai 2014

Traktorer og elefanter til gutta boys

Har sydd endel i det siste som jeg ikke har fått vist fram. I dag har jeg sydd noen bestillinger som er til gutta. To gensere og ett sett med bukse og body.


Her er et par ting som jeg har laget tidligere:

Må innrømme jeg er litt hekta på disse digitalprint stoffene og venter inn 3 nye stoffer. Jeg har ikke vært så begeistra for S&S sin jersey, men disse digitalprint stoffene er en helt annen kvalitet. Veldig fine syns jeg.

Denne bodyen i birds er i str. 104 og bestiller ble nok fornøyd siden jeg allerede har fått bestilling på en til.
 

Bestiller masse nye stoffer nå når jeg straks begynner å produsere vinterens luer og pannebånd. Her er noen av de:

Herlige stoffer fra Sydilla.no, Olivias.no og Jonic-textil.se


Ha en fin kveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar