torsdag 15. mai 2014

Kosegenser og bukse

Etter å ha sett uendelige flotte varianter av plagg i stoffet "birds", hadde jeg lyst å lage noe som jeg ikke hadde sett tidligere. Ikke så enkelt fant jeg fort ut, siden det er ganske så mange som har sydd av dette nydelige stoffet. Til slutt kom jeg over en bit fleece, som jeg egentlig bruker til å fôre luer med. Fant ut at dette var en bra match og dermed ble det kosegenser og kosebukse i "birds" og fleece. Tenker det passer for den årstiden vi er i nå. 


En fornøyd frøken


Lillesnuppa ville gjerne ha det store hjertet på, som jeg egentlig hadde klippet ut til en voksen genser. Ble litt stort, men hva gjøre man ikke for at de små skal bli fornøyd.


Mønster: Jeg har brukt Onions 20044, men uten lommer og så har jeg laget spiss hette. Halvert ribbkanten nede og laget den litt videre i halsen.
Stoff: Fleece fra Stoff og stil, bomullsjersey fra Jonic.textil

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar