onsdag 26. mars 2014

Tunika til voksen

Etter en ukes sy stopp p.g.a bihule operasjonen, klarte jeg ikke la være å sy i dag. Av alle ting ble det en tunika i voksen størrelse. Jeg er jo ikke den mest erfarne med å sy til voksen, men dette er jo ett enkelt mønster. Tenker å legge denne ut for salg på FB, må bare finne ut hvilken pris jeg kan ta for den. Er jo endel større enn barneklærne så er litt usikker.
Jeg skulle egentlig kun ha blå armer, men hadde ikke nok av det grå stoffet så da ble det slik. Har pynta litt med blomster som jeg har skjært ut med cameoen og strøket på.

Stoff: Isoli som jeg ikke husker helt hvor jeg kjøpte og det blå var jeg så heldig å få byttet til meg. Det selges hos olivias.no.
Mønster: Fra Stoff og stil som utgangspunkt, med noen endringer.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar