mandag 28. oktober 2013

Kosekjoler nok en gang

Noen ubloggede kosekjoler, som jeg sydde før messa forrige helg. Disse ble veldig populære, av alle jeg sydde har jeg kun to små kjoler igjen.
Jeg sydde også noen små elefantluer, disse luene har mange forskjellige navn har jeg funnet ut. Her er min versjon :)
Var på marked på kjøpesenteret Lørdagen og nok en gang hadde jeg strålende salg, tiltross for en litt bortgjemt plassering. Man får ikke velge plass selv, men får tildelt av de som arrangerer dette. Det er nok like greit, for da slipper man "krangling" om de beste plassene. 
Nå om dagen planlegger jeg å gjøre ferdig en del julebestillinger, problemet er bare at jeg har full uke på jobben. Blir ikke så mye overskudd til sying etter å ha vært på jobb. 

Ha en fin dag!











2 kommentarer:

  1. Flotte kosekjolen. Disse skal jeg prøve meg på. Så flott at du fikk solgt så mye.
    Her blir jeg anonym igjen ;)
    Hilsen Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, anonyme Astrid :-) Takk og ja de anbefales for de er jo veldig enkle å sy, det som tar tid er jo evt den pynten man velger å ha på :)

      Slett