tirsdag 22. oktober 2013

Hettegenser

Har laget ny hettegenser til lillesnuppa. Mønsteret er Onion 20044, bare at jeg ikke har sydd på lomma, men laget en hjerte aplikasjon. Snuppa ville absolutt ha lilla feer, men da hadde jeg allerede skjært ut delene. Heldigvis ble hun meget fornøyd når den var ferdig og ville ha den på med engang.
Jeg ble veldig fornøyd med denne kombinasjonen, som er feer fra Sydilla og isoli i fargen sand fra S&S.

Fordi jeg fortjener det
Etter messa jeg var med på i helga fikk jeg endelig råd til å kjøpe meg en Macbook pro, noe jeg har drømt om lenge. Derfor blir bilderedigeringen så som så,  må få litt tid til å prøve og feile. Det kommer seg forhåpentligvis etterhvert.
Har fått pakke fra Janus, har bestilt ull på rull. Gleder meg til å lage noe av det, bare synd at det var dårlig med typiske jentefarger. Får bruke fantasien og se hva jeg får ut av det.
Ha en fin kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar