mandag 2. desember 2013

Traktorer er pop

Traktorstoff er det mange som har spurt etter og endelig fikk jeg tak i et par meter. Traktorer og andre kjøretøy er veldig populært hos småguttene, det har jeg erfart etter at jeg begynte å sy. Hadde jeg bare visst det når jeg startet, så hadde jeg sluppet å bestilt en masse stoffer som nå ligger der og støver ned. Ikke så greit når man har to jenter selv, da er man mere inne på hva de liker :)

Sett sydd etter kundens ønske, hun ønsket seg ett slikt etter å sett DETTE innlegget på min gamle blogg.
Turkis er en av de fargene som kan være litt kranglete og vanskelig å få den rette fargen til på bilder. Derfor måtte jeg tone ned lyset på bildene, så nå syns jeg den er ganske riktig. Om noen har ett bra fotoredigerings program, gjerne gratis, å anbefale til mac blir jeg veldig glad. 

I helga har jeg vært på to markeder og i tillegg vært på jobb. Så da har jeg vært ute av døra her før ti og ikke hjemme før ti på kvelden, phu sier jeg bare..glad det ikke er for mange slike helger. Fordelen er vel at når jeg har fri neste helg, så har jeg helt fri. Ble ikke det helt store salget, men jeg er ganske fornøyd siden jeg ikke hadde så store forventninger. Siste markedet for meg blir om 14 dager, så er det juleferie.



Stoffer: Svart isoli fra S&S og traktorer fra Znok design, kjøpt på olivias.no

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar