onsdag 27. november 2013

Ullfiltlue og refleksluer i fleng

Et par bestillinger til unnagjort i dag. Her er lillesnuppa modell, ikke så enkelt å få et noenlunde bilde når hun helst skal gjøre grimaser :)
Lua er pyntet med heklede blomster, heklet av min mor. Hun heklet opp en del blomster til meg for en stund tilbake, men nå trenger jeg visst påfylling. Må vel prøve sjøl denne gangen. Inni blomstene har jeg en rosa perle fra Panduro.
Stoff fra Rainbow tekstil i Oslo, fordelen med å ha eldste dattra på skole der..hun kan shoppe når mora trenger påfyll av div stoffer. Jeg valgte å fôre denne med rosa ullfrottè fra Janus, blir vel ikke helt vindtett, men ull er jo som kjent gull. Som ribb har jeg brukt det lilla ullstoffet som er litt ribbet fra Janus, de trenger virkelig å forbedre produkt beskrivelsene på metervarene sine. 

Refleksluer i fleng

Refleksluer med navn og stjerner/blomst, kuttet med silhouette cameo maskinen min.

Ha en fin kveld :)



5 kommentarer:

  1. Så fine desse huene var :-) lurte på kor du får tak i refleksen du har på luene :-)

    MVH
    Småplukk

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Sydilla.no selger slik refleks :)

      Slett
  2. Så fine de luene var!! Jeg har ikke hatt sansen for navneluer, sånn estetisk sett, helt til jeg så disse; så fint det var å sette på navnet vertikalt :)
    Plutselig ble navneluer litt mer aktuelt her i gården også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kristin. Så morsomt at du likte de, jeg foretrekker også denne versjonen.
      Mange er imot navneluer, men statistisk sett er det nok farligere å kjøre bil enn å bruke navneluer ;)

      Slett