onsdag 4. desember 2013

Silhouette strykemerke med flere farger

Etter symessa på Lillestrøm er silhouette maskinen blitt virkelig populær og det virker som "alle" vil ha den, skjønner det godt.  Jeg har hatt den i ett år nå, men igrunnen ikke brukt den så mye. Nå blir jeg kjempeinspirert av å se interessen til andre og jeg bare måtte prøve meg på flere farger i kveld. Det var ikke så vanskelig, men litt tidkrevende. Jeg kommer nok til å lage flere av denne sorten, kanskje neste gang med bilde jeg har laget selv. Dette mønsteret har jeg kjøpt fra silhouette sin side.


Genseren har jeg sydd i str. 104 og tenker å beholde den selv, må kanskje lage en bukse som passer til

Mønster: Ottobre 1/2013, modell nr. 10
Stoff: Bomulls jersey fra Rainbow design. Det er en butikk i Oslo, ligger ved Gunerius og ikke så langt fra Oslo city.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar