søndag 8. desember 2013

Body med navn

Etter å ha sydd noe som føles som en million luer i år, så har jeg bestemt meg for ikke ta imot flere bestillinger på det. Så da kom jeg på at jeg fikk en forespørsel for et par måneder siden, som jeg kunne tenke meg å lage nå. Jeg kontaktet vedkommende og siden hun fortsatt var interessert  så ble dette settet til. 
Det er jo så kjekt med silhouette maskinen til å lage navn som ikke er så vanlige, ikke så enkelt for de å finne produkter med deres navn.


Bukse fra boka til Heilt spesiell og jubel. Buksa er ikke den som disse lommene er på i boka, men jeg likte disse lommene bedre enn de som opprinnelig var, så det er en blanding av to mønstre.

Stoffer: Stjernestoff fra Textart eller Sydilla, de har begge hatt dette.
Stripete ribb fra Sydilla
Brun isoli og ribb fra Stoff og stil

Ha en fin kveld!



4 kommentarer:

  1. Et flott sett med herlige stoffkombinasjoner; en heldig liten gutt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Syns det er veldig kjekt når jeg får frie hender, bestilleren ville ha stjernestoffet så fikk jeg velge resten utfra det :)

      Slett
  2. Skikkelig tøffe farge og mønsterkombinasjoner :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg ble veldig fornøyd med dette selv også :)

      Slett