onsdag 13. april 2016

Min splitter nye systue

Tenk så heldig jeg har vært som fikk overta garasjen her. I garasjen var det uansett alt annet enn biler, så da var det bare å gå i banken og be pent om å låne noen kroner. Leide inn snekker og på 3-4 uker var det gjort.


Her har de begynt å rive.


Her er gulv og vegger på plass, bare elektrikeren som har litt jobb å gjøre igjen før jeg kan innrede.


Nå er vi igang med å innrede og vaske.


Begynner å ligne noe nå.


Ikke helt på plass, men ikke så langt igjen.



Har litt metervare for salg og trykknapper fra nettbutikken min.
Her er kaffekroken, var så heldig å få kapselmaskin i innflytningsgave av min mamma. 

Så nå kan folk komme hjem til meg å handle klær, luer og annet småtteri. Gleder meg til å "åpne", har tenkt å ha åpent fast en ettermiddag i uka. Får se når det blir, mest sannsynlig Tirsdager siden jeg ikke har kveldsjobb den dagen på turnusen min. Nå er det som en drøm at jeg faktisk har fått meg min egen systue. Skal vise det helt ferdige resultatet når alt er på plass.

Ha en fin kveld!

Bente




2 kommentarer: