lørdag 6. februar 2016

Mini missy

Jeg har blogget svært lite siden syingen har tatt det meste av min tid, men nå har jeg hatt litt sypause i Januar med noen få unntak. 

Dette mønsteret fra en butikk på tyske Dawanda finner du HER. Det heter mini missy eller mister og kan lages i flere varianter. Mønsteret er ganske smalt å passer fint til min smale jente, ville nok lagt til litt på sidene om det er til ett kraftig barn. Mønsteret kan lages både med hette, med ribbkant i hals og denne halsen som jeg har sydd.


Her er bildet fra nettbutikken, syns de er utrolig flotte og kommer helt sikkert til å lage flere til min datter.

(lånt bilde)

Mønsteret er som sagt fra en tysk butikk og alt står på tysk, men det følger med en bra bildeforklaring. Til og med jeg som ikke kan ett ord tysk fikk til uten problemer. Har sett så mange fine varianter av denne på forskjellige sygrupper på Facebook, anbefales!

God helg :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar