mandag 30. mars 2015

Flower power

Påsken nærmer seg, men ikke alle har påskeferie. Jeg for min del har ennå fire dager med jobb før jeg går på langhelg. Drømmer om bedre vær enn de foregående påskene. Her er ett sett jeg har sydd nå nylig.





Mønster: Fra Heiltspesiell og jubels bok, elsker de mønstrene.

Stoffer: Fikk dette mønstrete stoffet med som tillegg når Kjekk og søt hadde ett sånt tilbud. Egentlig hadde hun lagt med gammelrosa ribb, som var i en nydelig farge, men jeg valgte å kombinere med denne syrinlilla fargen. Det pga at jeg ikke hadde noe ensfarget stoff som passet til den andre ribben.
Knapper: Mine egendesignede knapper i lys sart rosa og hvit. Jeg venter inn flere knapper, med hvit stjerne i mint, svart og syrin lilla.

God påske klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar