onsdag 11. februar 2015

Lara kjole inspirert av filmen "Frozen"

Nei bloggen var ikke død, men det er noen måneder siden sist. Nå er det mange ting som skjer og for å lage en liten oppsummering så har jeg startet firma som heter Bente Monsen design/Koseklær. Jeg har startet nettbutikk, kommer eget innlegg om denne. Jeg har kjøpt inn stoffer fra grossist, som jeg også selger av. Har ikke store planer om ett enormt stoffsalg, men selge det jeg selv ikke bruker.
Skulle gjerne laget en årskavalkade slik jeg bruker, men pga data trøbbel i året som gikk har jeg dessverre mistet mange av bildene mine.

Her har jeg laget Larakjolen, med mønster fra den danske bloggeren Laralil. Den er uten tvil inspirert av Disney filmen "Frozen" og karakteren Elsa.


Nok en gang har jeg valgt å bruke kam knapper, siden jeg syns det er mest praktisk.

Mønster: Som linket til i innlegget, Laralil.

Stoffer: Tyglycka.se og uglemordesign.com.

Nå skal jeg gjøre ferdig noen bestillinger og kose meg på syrommet, 
så ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar