torsdag 4. september 2014

Traktorer er alltid pop

Dette stoffet klarte jeg å sikre meg et par meter av den gang det kom i en Norsk nettbutikk, glad er jeg for det. Traktorer er alltid populære hos små tøffinger og hos foreldrene virker det som.
Kunden ønsket noe i dette stoffet og bukse med store lommer, så da ble det slik
Når jeg syr liker jeg å finne kombinasjoner som ikke er så åpenbare, om jeg kan si det slik. Mange ganger kan jeg sitte og studere stoffhyllene og det bare "går ett lys opp"om at det og det faktisk kunne vært en fin match :)

Stoffer: Traktorer fra Olivias.com, striper fra Sydilla.no, ribb fra Stoff og stil, interlock fra Sydilla og jeansjersey fra Uglemor.com
Mønster: Genser fra hs&j og buksen har jeg laget selv utfra ett grunnmønster i boka jeg kjøpte tidligere i år.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Knall flott sett!! Kul kombo.

    Det er noe av det jeg liker best, stå og kikke i stoffhyllene og finne kombinasjoner :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk igjen :)
      Er på en liten "husmorferie", men kjenner jeg gleder meg allerede til å komme hjem å se på alle stoffene mine ;)

      Slett