mandag 18. august 2014

Høsten er her

Ja nå er høsten her og jeg syns denne sommeren har forsvunnet uten at jeg har fått nyte det som har vært av finvær. Hvor har den blitt av?
Jeg har ikke blogget i sommer og det er ikke helt med vilje, for det startet med at macen min krasjet og den var en periode til reparasjon. Så var det ferie når den ble frisk og jeg har enda en uke ferie igjen. Jeg har faktisk sydd en god del i sommer, men har ingen bilder inne på macen da så jeg må få ordnet de hit så skal jeg poste bilder av det meste iallfall.
Dette er det jeg har sydd de to siste dagene.



Mønster: Noe eget og noe fra HS&J.
Stoffer: Stjerner fra "Syrommet for de kreative" på FB, tigre fra Jonic-textil, hvit isoli og ribb fra S&S.

Følg meg på Instagram @koseklaer

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar