søndag 23. februar 2014

Nydelige blomster

Dette rosa stoffet fra Liandlo er bare så sukkersøtt og lillesnuppa i huset falt for det med engang. Det grå som jeg har brukt sammens med var ikke såå populært: Mamma, æ elske ikke den fargen..He he, måtte si til henne at sammens med det andre stoffet kom hun nok til å "elske" det.

Vil si at fargen på det øverste bildet her er det som stemmer best.



Lillesnuppa er ikke den enkleste å ta bilde av, hun skal bare gjøre seg til og lage grimaser :)


Hun var veldig fornøyd med klærne tiltross for grimasene.

Stoff: Velour/chenille, ribb fra Stoff og stil. Blomstret bomullsjersey fra Olivias.

Mønster: Nok en gang har jeg brukt mønster fra boka til Heiltspesiell og jubel.

Ha en fin Søndag!

2 kommentarer:

  1. Jeg sier det gjerne igjen; nydelig sett!!
    Ellers kjenner jeg igjen det grimase-opplegget, ja. Vi får kun tatt slike bilder av femåringen for tiden :)

    SvarSlett
  2. Takk igjen <3
    Hi hi de barna altså, skal jeg ta ett fint bilde uten grimaser må jeg snike meg innpå og ta bilde før hun ser hva jeg holder på med :)

    SvarSlett