onsdag 5. februar 2014

Body og bukse

Når jeg har fri fra jobb blir det som oftes en del sying. Denne måneden har jeg sydd ganske mye mere enn jeg bruker, siden jeg har tatt imot mange bestillinger. Grunnen er at jeg trenger nye stoffer til vinterens luer. Det høres kanskje merkelig ut å starte med de nå, men så slipper jeg å sy i sommer om vi er heldig å få bra vær i år også. Fikk pakke fra stoff og stil i dag med mange meter med fleece som jeg b.l.a bruker til å fôre luer. Måtte selvfølgelig bestille litt andre stoffer også, disse er allerede i vaskemaskinen :)

Dagens søm, det ene av to sett jeg har sydd til et søskenpar borti gata her. Får ta bilde av det andre settet i morgen.


Dagens stofflevering:


Mønster: fra "boka"
Stoffer: Isoli fra Stoff og stil og monstertrucker fra Sydilla.

Ha en fin kveld!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar