onsdag 29. januar 2014

Sikte mot stjernene

Stjerner er utrolig populært for tiden ser jeg, kanskje ikke helt min stil men det er jo morsomt å lage litt annet enn det man vanligvis gjør. Dette stoffet kjøpte jeg "brukt", dvs at jeg kjøpte det hos en annen hobby syerske på en Facebook gruppe hvor man kan legge ut for salg fra overskuddslageret man har. 
(Dette settet er i str. 68 og er til salgs)
Jeg har allerede solgt unna to Norgespakker med stoffer som jeg ikke har bruk for lengere og nå har jeg jammen nok til en pakke til. Må bare få målt opp og satt en pris på det. det er så bra å kunne selge det til noen som får bruk for det enn at det ligger og støver ned i hyllene her.
Selvfølgelig må man jo kjøpe inn nytt når det blir litt hylleplass igjen ;)
Dette venter jeg på nå:
Olivias.no
Fra Sydilla.no

Jeg finansierer stoffkjøpingen min å selge luer, masse luer. Nå kjenner jeg at det har vært godt å ikke sydd noe særlig luer på en stund, men vet jo at jeg må starte opp igjen snart så jeg er klar til høsten igjen. En del av disse stoffene blir nok til nettopp det..luer.

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar