tirsdag 26. november 2013

Mørketid


 Nå er mørketiden over oss her Nord og det merkes! De senere år har jeg vært veldig preget av mørketiden, jeg har veldig lite overskudd og tiltakslyst. I dag var vi endatil ute midt på dagen for å få med det lille dagslyset som er nå, men kan ikke si at jeg føler meg energisk av den grunn. Jeg begynner heldigvis å bli ferdig med de bestillinger jeg har, for det blir nok ikke så stor produksjon framover..tror jeg iallfall :)
Mens jeg lå med influensa og kjeda meg så lærte jeg meg å hekle lyslykter, med hjelp fra min mor og en video fra Drops garnstudio..slik ble de. Skulle egentlig ta de med på marked, men nå har jeg mest lyst å beholde de selv. Kanskje blir det noen i julegaver også.

Jeg har ennå 3 marked til før jul, men jeg har ikke store forhåpninger om mye salg. Vet fra ifjor at salget ikke er det største rett før jul, de fleste har vel handlet seg ferdig. Men det er nå gøy å være med å treffe folk og tjene noen kroner, om det ikke er så mye kan det jo bli nok til en meter stoff eller tre ;)

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar