tirsdag 19. november 2013

Influensa sesongen er igang

Nå har jeg vært uvirksom i flere dager pga influensa, noe som passer veldig dårlig. I dag måtte jeg bare få noe gjort og da har jeg gjort ferdig disse tre settene. To av settene skal til et par tvillinger og det siste var ett sett som jeg lagde med det samme jeg holdt på, men nå er det også solgt. Jeg vet jo at monstertruckene er populære og blir som regel solgt før jeg får sukk for meg. 
Jeg holder også på med noen skjørt som er sydd etter bestilling, men de får vente til i morgen for å bli ferdigstilt. 

Både genserne og buksene er sydd etter mønster fra "boka". På buksene valgte jeg å bruke "mine" jukselommer istedenfor de lommene som er i boka, men neste gang jeg syr skal jeg bruke utenpå lommene etter mønsteret.

Fikk bilde av denne skjønne prinsessa i innboxen på FB i dag, måtte bare spørre om lov til å dele det med dere. Syns det er så morsomt å få bilder av klærne i bruk :)

Ha en fin kveld! :)


2 kommentarer:

  1. Skal si du er produktiv. Tre sett i slengen! Nå skulle du tatt deg en Oslotur. Jeg gleder meg stort til Sy-messa til helgen. Kommer nok hjem med noen meter stoff. Morsomt å se at jeg står på blogglista di. Nå har jeg ryddet bort ulla og er klar for å sy litt igjen. har kjøpt mer fleece så det skal bli noen flere kjoler lik den jeg sydde for litt siden. Her blir jeg fortsatt anonym, så da signerer jeg med Astrid

    SvarSlett
  2. Hei Astrid :) Ja må ta igjen den tapte tiden og være ekstra produktiv. Skulle gjerne vært en tur på messa, men jeg prioriterer å selge i helga. Marked på Søndag, dessverre så er det midt i min beste salgstid og jeg bare håper at messa kan bli flytta til litt tidligere på høsten etterhvert :) Klart jeg må ha deg på blogglista, du som lager så mye fint :) Ha en flott tur på messa!

    SvarSlett