tirsdag 15. oktober 2013

Tøffing på lån

Ja nå er det bare noen få dager igjen til jeg og en (strikke)venninne skal stille ut produktene på en messe her i byen, som i fjor hadde ca. 4000 besøkende. Det må vel bli litt salg håper jeg.
 Målet mitt er å få solgt ut noen av de klærne jeg har sydd det siste året, for nå begynner det å bli dårlig med lagringsplass. Tenkte å ha messepriser på en del av det også. 
Det er liksom det å finne de som trenger akkurat det plagget i akkurat den størrelsen jeg har sydd det i. Heretter kommer jeg til å gjøre det litt annerledes når jeg har bestemt meg for en sydag, jeg kommer til å legge fram de stoffene jeg har lyst å sy av og spørre om det er noen som vil bestille av meg, så blir det rett størrelse og jeg får det ut av huset med engang :) 
 Skal iallfall prøve på det og se om det blir noen respons.

Jeg var så utrolig heldig å få lånt denne kjekke karen. Har kledd han opp så han er klar til helga.

I morgen har jeg fri fra jobb og har planlagt å sy opp noen kosekjoler i fleece som jeg skal ha med på messa. Fikk telefon fra lokalavisen her i dag som spurte om de kunne snakke med meg om "Koseklær", var ikke så lett å finne en tid som passet  både for meg og journalisten så jeg får vel se om jeg hører mere fra de. Hadde vært morsomt å kommet i avisen.
Ha en flott kveld videre!
(Jeg blir veldig glad om noen vil bli medlemmer på dette nettstedet, se nesten nederst på sia her)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar