torsdag 31. oktober 2013

Herlige farger

Noen ganger når man kjøper stoffer så har man så innmari lyst å sy noe med engang av de, var litt sånn med dette stoffet fra S&S. 
Men så skal man jo ha tid til det også, ble endelig litt tid i går og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Det ble også lillesnuppa som skal bruke det :)
På tightsen har jeg for første gang sydd effektsømmer med coverproen, har kun brukt den rundt lommer og på oppbrett tidligere.
 Jerseystoffet som jeg har sydd buksene av er fra JNYdesign, det er jeansfarget og litt sånn skimmer i. Man får det ikke fram på bildet, men det er utrolig flott stoff. 
Jeg sliter ennå med bilderedigeringen, men håper på bedring når jeg bare blir vant med macen :)
Nå skal jeg snart jobbe 8 dager i strekk og kan tenke meg det blir lite tid til sying, men så har jeg da fri tre dager neste helg. Får tenke på det når jeg blir sliten og trøtt.

Ha en fin dag! 

2 kommentarer:

  1. Så søtt sett! Herlige farger og stoff, har siklet litt på dette stoffet selv :-) Nå ble jeg inspirert til å kjøpe litt av stoffet og sy en søt sommerkjole til min lille frøken!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Det passer nok helt perfekt til sommerkjole. Det er kjempesøtt og virker som det er av god kvalitet :)

      Slett