mandag 2. juni 2014

Sommeren nærmer seg

I motsetning til sør i landet, så har ikke vi hatt noe særlig sommer til nå. I forrige uke fikk vi et par dager som gjorde at vi øynet et håp om sommer for oss her nord også. Derfor ble jeg inspirert til å begynne med lillesnuppas sommer garderobe. Denne stoff kombinasjonen likte vi godt, både jeg og lillesnuppa..derfor ble det første sommersettet slik og med svart kanting mest fordi det var det som var klart i maskinen.

Mønster: Heiltspesiell&Jubel
Stoff: Hello kitty fra syrommet for de kreative og prikker fra Jonic-textil.se

Ha en fin dag!


2 kommentarer:

  1. å så fine ting du syr. jeg er lei jeg ikke har barn i den størrelsen - mine 3 jenter er fra 12 til 17.
    Lager du koseklær for voksne og tunikaer etc... syr du små ting slikt som mapper.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, kanskje jeg kan sende bilde
    Jeg er ikke god å sy og har heller ikke symaskin. Men, i løpet av høsten må jeg få sydd en rekke ca A5 størrelse mapper som jeg skal ha bildekort i. Det er ifm min studie til å bli Montessoripedagog. De må være pent sydd og jeg må finne litt søte stoffer. De bør også ha ulike lukkemekaniser som glidelås, ulike knapper, knyting etc Det er meningen at de skal brukes av barn. Jeg skal sikkert lage 20-30 stk men må begynne med ca 10. Er dette noe du vil kunne sy på bestilling? Jeg har laget en selv som vi lærte å lage på skolen og kan sende bilde - syntes den ble helt ok, men får ikke til å sy helt bent..
    mvh Anne R. Olaisen mail anne@olaisen.org bor i Bergen

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk! Beklager at jeg ikke har sett denne kommentaren før nå. Syr dessverre kun barneklær, men jeg er sikker på at det finnes andre som syr slik søm som du nevner her. Lykke til!

      Slett