onsdag 28. mai 2014

Før og nå

I dag har jeg sydd ett sett på bestilling og der er litt morsomt siden det er samme stoffkombinasjonen som det aller første settet jeg sydde til lillesnuppa mi.

Dagens sett:

Dette sydde jeg for ca. 2 1/2 år siden:
 (er nok en grunn for at genseren ligger bak buksa på bildet ;)


Ikke bare har jeg bedre kamera å ta bilde med nå enn da, men sykunnskapene mine er nok på ett helt annet plan nå. Må si jeg virkelig gremmes når jeg ser på de første plaggene og tenker at jeg faktisk..til tross for den lille stemmen som sa NEEI ikke ennå..solgte av de første plaggene jeg sydde. Jeg vil derfor anbefale andre til å sy litt til slekt og venner i starten, før man selger av produksjonen.

Her har jeg sydd ett sett med de populære monstertruckene.

Mønster: Fra Heilt spesiell og jubels bok
Stoff: monstertrucker og feer fra Sydilla.no. Isoli, ribb og velour(chenille) fra S&S



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar