mandag 3. mars 2014

Heldrakt

Denne gangen er det heldrakt fra heilt spesiell og jubels bok jeg har prøvd meg på, i jenteversjon vil jeg si. Har også klippet ferdig en til, men siden jeg har hatt endel ryggplager den siste uken så ble ikke den ferdig i dag. 
Vil vel ikke si meg hundre prosent fornøyd, men nå skal det endel til før jeg er det. Tror jeg må flytte den ene knappedelen på den ene foten noen mm, siden den krøller seg litt. Denne drakten er super til å få brukt opp små stoffrester, bambiene var jeg i restekassen min og henta.
Drakten er sydd i str. 92 og den er for salg siden den blir for liten til lillesnuppa vår.

Mønster : Fra Heiltspesiell og Jubels bok.
Stoffer: Grått med hvite prikker er fra Jonic tekstil og bambiene fra Liandlo/Fabelblaa.

God natt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar