tirsdag 25. februar 2014

Haremsbukse til baby

Jeg har ikke vært så veldig glad i denne typen haremsbukser til litt større barn, men lot meg rive med av trenden. Jeg har laget den liten, str. 86 og kan el kalle den for en "light" utgave. Jeg har sett mange forskjellige varianter av denne. Forsåvidt mange fine utgaver, men ingen live bilder. For det har slått meg at mange av disse har hatt fryktelig smale ben og noen har laget den i kun to stykker, tenker det må bli ett ganske ukledelig "heng" foran. Men det er nok en smakssak, jeg er kanskje litt vanskelig. Her er min "light" utgave og er ganske fornøyd, men dessverre har jeg ingen så liten å prøve den på.


Jeg har laget to knappehull på ribben som jeg har tredd båndet gjennom,  båndet har jeg har sydd av buksestoffet. Meningen var at jeg skulle sy en dekorsøm på fotribben, eller kanten mellom buksefoten og ribben. Men jeg syns det virket vanskelig siden jeg hadde laget ribben litt for stram/kort.

Mønster: Eget 
Stoffer: ribb fra S&S og dyreprint fra Sydilla.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar