tirsdag 18. februar 2014

Luer med vinyltrykk

I dag ble det testing av noen nye luetekster, jeg har jo en million ideer men man kan jo ikke lage alt på en gang. Derfor ble det laget kun to i dag, men har allerede fått bestillinger på flere slike. Syns det er morsomt å gruble og finne på nye tekster .
Disse er laget av bomullsjersey med reflex og neon heat transfer vinyl som jeg har strøket på.

Det har ikke vært så enkelt å få tak i ensfarget stoff til disse luene, ønsker meg flere farger å velge mellom også. Nå har jeg hatt litt kontakt med en ganske ny leverandør på markedet og jeg håper hun kan skaffe meg iallefall mere svart stoff til slike luer. Dette stoffet bestilte jeg til min "Svenske stofflanger" som kom hit på jobb i går :) Kjekt det, men jeg ønsker å kunne bestille når jeg trenger det uten å måtte vente flere uker før jeg har det hjemme. Ganske fortvilende når etterspørselen er der og man ikke kan innfri den. 

Da sier jeg god natt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar