søndag 16. februar 2014

Biiler

Den siste uken har det kun gått i luesying, siden lageret mitt ble omtrent tømt med alle markedene før jul. Men her er et par ting jeg har sydd litt tidligere.



Nå om dagen går jeg bare å venter på å få tid til å lære meg mere om mønsterkonstruksjon, fikk boken jeg bestilte om det for noen dager siden. Boken kan dere bla i HER. Jeg gleder meg så innmari å komme igang med det, siden jeg selger mye så blir det greit å bruke mine egne mønstre. Kommer nok til å gå en del tid på å prøve og feile, men det må man regne med.



2 kommentarer:

  1. Får vi høre hvilken bok og erfaringene med den?

    SvarSlett
  2. Har ennå ikke fått tid til å lese den, men har laget en link til Adlibris,hvor det er mulig å bla i boken. Det lille jeg har fått sett så virker den iallfall forståelig nok.
    Se på en av de siste linjene i innlegget så finner du linken, om du vet av andre slike bøker så taes tips imot med takk :)

    SvarSlett