fredag 13. desember 2013

Flere strykemerker

Ett kjapt innlegg i kveld før håndballkampen på tv2. Denne genseren ble egentlig bestilt før sommeren, sammen med en del andre plagg fra en av mine "faste". Av en eller annen grunn ble aldri genseren laget, så når vi nå ble invitert i 3-års dag til nettopp dem så visste jeg akkurat hva jeg skulle lage. 


Mønster: Ottobre 1/13 modell 10
Stoff: Interlock kjøpt  fra Sydilla og traktoren er laget i heat transfer vinyl, kuttet ut med min silhouette cameo. 

Heia Norge! ;)

5 kommentarer:

  1. Kjempefin. Skulle gjerne hatt et par traktorer. tvillingene "mine" er helt ville etter traktorer. Den maskinen ser utrolig fin ut. er det vanskelig å lære? Må en være dataekspert for å lage egne mønster? I morgen er det pinnekjøttfest og på søndag er det pepperkakebaking med gullungene mine!! :)
    God helg fra Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Høres ut som du får en koselig helg, vi har bakt og pyntet pepperkaker her for et par dager siden. De er nå heldige som har deg :)
      Jeg har ikke laget så mye egne mønstre, de fleste mønstrene kjøper jeg i nettbutikken til Silhouette America. Trur ikke man trenger være noen ekspert akkurat, men jeg gjorde noen nybegynner tabber før jeg fant ut av det. Hvis du vil kan jeg lage et par traktorer og sende deg, bare si hvilken farge du kan tenke deg og størrelse på traktoren :) God helg!

      Slett
    2. Tusen takk. Vanskelig å si akkurat hvor store de skal være, men jeg vil ha dem foran på genseren slik du har. Syr str 86 til dem nå. Den du har på bildene her er vel passe størrelse. Kjempesnilt at du vil lage to til meg, da er det to som kommer til å rase avgårde med drn - drn........ på magen. Du må forklare hvordan jeg skal feste dem, og så MÅ du ta deg skikkelig betalt. Hilsen Astrid

      Slett
  2. Fin genser og super bursdagsgave til 3-åring :)

    SvarSlett