tirsdag 17. desember 2013

Reprise

Navnebodyen og buksen jeg sydde tidligere ble veldig populær og flere ville bestille slike. Egentlig har jeg hatt bestillings stopp, men så plutselig hadde jeg både tid og lyst. Så da sydde jeg to sett slik at bestiller kunne velge i to forskjellige farger. Det endte med at bestiller ville ha begge.


 Det brune settet er ikke helt ferdig ennå, for på bodyen skal det stå ett navn. Jeg stryker da navnet på før jeg syr den sammen i siden.

For å få fram noenlunde riktig brunfarge måtte jeg redigere bildet, derfor er bakgrunnen mer gul enn hvit. Hvis noen har et gratis foto redigeringsprogram for Mac å anbefale så rop ut :)

Mønster: Body Ottobre 6/12 modell 1
Bukse fra Heilt spesiell og Jubels bok.
Stoff: Isoli fra S&S og "Noas ark" stoff fra Fabelblaa

God natt!

2 kommentarer: