onsdag 6. november 2013

Reflexlue

Jeg skulle bare rydde litt på syrommet, men fikk gjort litt annet også. Endelig fikk jeg sydd en fleecefôret hals og hengelue til min venninne Kristin. Begynner å bli en stund siden hun bestilte det, så nå var det på tide å få det gjort.
Navnet skulle vært lengere ned mot pannen, nå vet jeg det til neste gang. Så får vi se om hun "godkjenner" denne :)
Slik ble det

Jeg er ingen lueperson sjøl, men tror jeg må lage meg en slik for noen ganger MÅ man jo faktisk bruke lue her i det kalde nord. Jeg har laget en stjerne av reflex på andre siden, sånn at man kan bli sett fra begge sider.
Jeg har forresten fått en ide jeg ikke klarer helt å gi slipp på,  det er at jeg har veldig lyst å kjøpe meg broderingsmaskin. Skal sjekke litt priser og modeller. Kom gjerne med tips om du vet om en bra maskin som ikke er så altfor dyr.

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Hei! eg er GRØNN på dette trykke greiene som du skriv namnet med, men har veldig lyst på!? kunne du informert litt om kva du har, kva må eg ha, og korleis verkar det?? =)

    eeer så gla i bogg(ane) dine!! :)

    Marlen

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig Marlen <3 Skal se om ikke jeg kan få laget ett innlegg iløpet av helga med litt linker og forklaringer :)

      Slett