tirsdag 12. november 2013

Bare bambus


Det begynner å bli en stund siden jeg bestilte disse deilige bambusstoffene fra Myllymuksut. Det eneste jeg har sydd til lillesnuppa her i huset, av disse stoffene, er denne kjolen, som jeg tenkte hun kan ha på seg i barnehagen på Fredag når de skal "feire" bursdagen hennes som er på Lørdag.
Vanskelig å få med på bildet, men på aplikasjonen har jeg sydd en "diamant". Det er en knapp kjøpt fra S&S, den har blitt superpopulær her i huset siden alt som er bling er tingen.

Sees bedre her:
Hello Kitty har jeg laget med silhouette maskinen og strøket på baksiden av ett utklippet hjerte, det er stoff likt det på armene. Egentlig skulle jeg lage en større kitty, men heldigvis lagde jeg en prøvelapp og fant ut at bambus frotteen ble helt blank av å strykes såpass lenge på(ca. 50sek)
Fant da ut at jeg kunne prøve sånn som dette og sy det på etterpå. Ble veldig fornøyd både jeg og frøkna sjøl. Enkelte ganger kan det være vanskelig å få vist hvor flott stoffene er, på bilde og slik syns jeg det ble med denne kjolen.
Nå venter jeg på en pakke fra Janus, med ull fra rull. Gleder meg masse til å sy flere barnhageklær til lillesnuppa, som har vokst fra det meste av det vi har i hus :)

Ha en fin kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar