fredag 20. februar 2015

Nettbutikk med stoffer og klær

For ikke så lenge siden startet jeg opp nettbutikk med klær, knapper og stoffer. Knappene er med eget design og passer fint i prym tangens hvite 10mm innlegg.

Jeg ble veldig fornøyd med knappene og driver nå å jobber med å få laget de i flere farger og med annet design.

Knappene koster 30,- for 5 sett og kan bestilles via nettbutikken, på mail koseklaer@hotmail.com eller via facebook.

Jeg har også kjøpt stoffer direkte fra grossist og selger noen av de meterne jeg ikke trenger selv. Her er noen av de. Du kan kontakte meg på samme måte som nevnt over her. Jeg venter nå på fleece og har planer om å ta inn stripete ribb og isoli om det er av interesse. 


Jeg skal bestille flere stoffer etterhvert og driver nå og kontakter andre grossister. Ganske mye arbeid å finne fram til disse og grossister er ikke noe man deler har jeg funnet ut :) Om noen lurer så er jeg registrert i Brønnøysundregisteret og har lov å drive med videresalg. Drømmen min er vel å starte opp med fysisk butikk her i hjembyen min, men bare en drøm foreløpig.

Velkommen innom i nettbutikken!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar