tirsdag 26. august 2014

Polarbears

Isbjørnenes framtid ser dessverre dyster ut, disse flotte og fascinerende dyrene. Var så heldig og fikk bestilt meg et par meter av dette flotte isbjørnstoffet, som jeg straks fikk en bestilling på. Ett sett i str. 86, med body og bukse i økologisk jeansjersey.


Jeg har i det siste sydd MASSE luer og pannebånd som jeg skal selge på høstens messer, da er det ekstra godt å sy noe helt annet eller lage noe helt annet. Jeg har laget noen hodebånd med pynt på til de minste. Så får man se om man selger noe av disse søte.

Lillesnuppa i huset har begynt i barnehagen igjen etter sommerferien og det er stor stas. Tenker det er på tide å begynne å sy litt ullklær som passer å bruke der. Nå gjelder det bare at man har tid nok til alle prosjekter.

Mønster: Bukse er eget, body fra Heiltspesiell og jubels bok.
Stoffer: Jeansjersey fra Lillestoff(uglemordesign.com) og isbjørner fra Jonic-textil.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Nå spammer jeg deg med kommentarer, thihi, men du syr jo så mye flott og inspirerende!!

    Elsker dette settet, så sart og fint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja til spam av kommentarer, ha ha.
      Tusen takk! Veldig hyggelig, likte dette veldig godt selv også. Tror jeg må lage noe litt mer jentete til snuppa mi også :)

      Slett