mandag 5. mai 2014

Blogg er ut?

Merker at jeg foretrekker Instagram og andre sosiale medier framfor blogger for tiden. En av grunnene er nok at bloggene som inspirerte meg til å starte å sy har blitt borte en etter en. For å nevne noen OttoPippi, Kokalal og Gekko.

Vel..her er mitt bidrag til bloggverden denne gangen:
Enkel genser til lillesnuppa, som elsker Tingeling.
Ble ikke helt fornøyd med halsen, men pga dårlig rygg så valgte jeg å ikke sy den på nytt..angrer nok senere på det, men den tid den sorg ;)

Mønster: Brukte Rødhette genser mønsteret fra Hs&J, bare at jeg har laget det om til tunika med å forlenge og skrå den.
Stoff: Tingeling interlock som jeg kjøpte fra ei på en FB gruppe. Hvit jersey fra JnyDesign.

Er blogg ut?
Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar