mandag 21. april 2014

Live bilder av Larakjolen

Her er noen bilder av en meget fornøyd liten frøken, det blir nok sydd flere av denne. Siden knappene jeg hadde på i går ble for store, så valgte jeg å sette på kam plastknapper. Vet ikke helt om jeg er fornøyd, kanskje blir de byttet ut mot større knapper.



Anna Svennings webshop finner du HER, om du ikke fant den etter linken i det forrige innlegget.

Jeg gjorde min egen vri på lommene og kantet med coverproen og sydde lommene direkte på stoffet.


Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Virkelig nydelig! For en skjønn jente :)

    SvarSlett
  2. Takk snille du :-) Samarbeidsvillig modell til en forandring :P

    SvarSlett
  3. Hvor er den fin! Dejligt at se din udgave!

    Kh
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre! Takk, gleder meg til å sy av de to andre mønstrene også :)

      Slett