fredag 4. april 2014

Bondegården

Noen ganger har man bare så flaks med stoff matching! Denne tunikaen har to stoffer, som jegsyns passer helt perfekt i fargen. Bare lurer på om det er fra samme leverandør, selv om det er fra to forskjellige butikker. Morsomt stoff denne med katt, hund, kyr o.s.v
Bildet gjengir ikke helt rett farge på den rosa kanten, for jeg måtte justere fargen på bildet for at selve kjolen ikke skulle være mere blåaktig enn lilla i fargen. Kanten er litt dusere enn det som sees her.

Så fikk jeg sydd ferdig en bukse jeg hadde bestilling på fra før jeg ble operert, så nå har jeg kommet ajour med alle bestillinger og det er like godt hver gang.

Stoffer: Bodegårdstoff fra "syrommet for de kreative"(Facebookside), ensfarget jersey fra Jonic-textil, kanting fra Sydilla(?), ribb fra Stoff og stil og dyreprint stoff fra Sydilla.no.

Mønster: Kjolen er ett eget mønster og buksa er fra Heiltspesiell og Jubels bok.

God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar