torsdag 30. januar 2014

Trøste shopping!

Det er så utrolig kjipt å være sy og ikke få noe gjort når man har fått slike fine stoffer i posten som jeg fikk i går. De er allerede vasket og tørket og klar til action, men det hjelper så lite.






Å når man syns synd på seg sjøl, så må det trøste shoppes. Ikke stoffer denne gangen, men bøker. Har så lyst å lage mine egne mønster og da tenkte jeg å begynne med Inger Øbergs bok. Skulle jo bare ha den, men det ble en engelsk bok attpåtil ;)

God helg!(snart)



4 kommentarer:

  1. Surt å være sjuk med så mye sprekt stoff i hus ja ! God bedring Bente klem Grete :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)Heldigvis på bedringens vei nå, så da ble det litt søm i helga alikevel :)

      Slett
  2. Såå mye fint. I helga skal jeg prøve om kneet tåler den statiske stillingen som symaskinen krever. Vel, jeg kan jo skyve den litt rundt så jeg får bevegelse. De to bøkene ser fine ut. Jeg likte spesielt fotballstoffet ditt. Skal prøve å søke opp lillestoff. God bedring fra Astrid.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Er spent å se om du får sydd noe :)

      Slett