fredag 10. januar 2014

Nytt år, nye muligheter

I begynnelsen av dette året har det ikke vært så mye sying, kanskje fordi det var så mye sying i slutten av det forrige året. Jeg har jobbet og når jeg hadde fri i helga så dro vi på hytta. For der er det lengesiden vi har vært nå, blir ikke like lenge til neste gang vi drar dit.
Har lekt meg litt med cameoen, er jo over ett år siden jeg kjøpte den men har ikke vært så flink å bruke den. 
Her er noen luer som er på gang
Alle bad hair luene er bestillinger og ennå flere bestillinger ble det når jeg la ut bildet av disse på min (private)FB side. 
Denne ble jeg veldig fornøyd med og den ble solgt via Instagram :)
Settet under ble laget i romjulen og er sydd på bestilling. Har ennå noe igjen av dette flotte revestoffet.

Mønster: Heilt spesiell og jubels genser og bukse, med eget lommemønster.
Luene er eget mønster.
Stoff: Svart ensfarget fra Textart, turkis isoli og ribb fra stoff og stil. Revestoffet bestilte jeg fra en Eplabutikk som jeg ikke husker navnet på.(kan finne det ut om noen er interessert)
Vinyl fra glada grodan.
Nyttårsforsetter: Hm..må vel bli at jeg skal få bedre syselvtillit og tørre å prøve meg på litt mer avansert søm.

Godt nytt år!
(bedre sent enn aldri)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar