torsdag 21. november 2013

Skjørt til småfrøkner

Denne gangen fikk jeg prøvd skjørtene med lommer fra boka til Jubel og Heilt spesiell. Jeg likte godt å sy disse, så det kommer nok flere skjørt av dette mønsteret. Tidligere har jeg sydd vippeskjørt fra boka "Barn igjen", men ble lei når det ble ganske mange av de etterhvert.

Jeg har brukt isoli fra S&S, bomullsjersey fra Sydilla og Fabelblå. Jeg har hørt at en del har vært misfornøyd med kvaliteten med isolien fra S&S, men da har jeg vært heldig for den jeg har kjøpt har vært bra. Fikk pakke derfra i dag, men ikke noe å vise fram siden det for det meste var fleece til å fore luer.
 Nå på Søndag er det marked på kulturhuset her i byen og jeg holder på å gjøre meg klar til det, med nye luer og pannebånd.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar