søndag 3. november 2013

En "givende" dag

På Fredag morgen kommer jeg på jobb og en kollega sier at hun har funnet et par lester i strikkekurven, som sikkert passet til lillesnuppa mi. Så da fikk jeg et par kjempeflotte ull lester til henne. 
Når jeg litt seinere på dagen drar til byen med en av beboerne der jeg jobber, så kommer innehaveren av en butikk på senteret hvor jeg bruker handle bla garn og sier at hun har en sybok som hun ikke trenger. Hun spør om jeg vil ha den, for det er mest mønster for slike stoffer som jeg syr i.
Spør om jeg ble glad da :)

Så nå er jeg den lykkelige eieren av Fam Irvolls bok "Sy klær til kidsa"

To nye sybøker og ingen tid til å sy..hm..får smøre meg med tålmodighet og drømme om hva jeg har lyst å sy.

Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar