torsdag 10. oktober 2013

Velkommen til min nye blogg!

Ja da har jeg byttet tilbake til Blogspot, for det var faktisk her jeg hadde min første blogg. Jeg plagdes så mye at jeg tilslutt byttet til blogg.no, siden min datter var "ekspert" på det meste der og kunne hjelpe meg. Grunnen til at jeg flytter tilbake er at jeg er en mer erfaren bloggbruker nå enn da og ser flere fordeler med å bruke blogspot. Jeg håper at de som har lest bloggen min på blogg.no kan legge seg til som følger her, så får vi se om det blir flere enn de to som jeg hadde sist,min datter og venninna :)
For nye lesere kan dere se det jeg har laget tidligere på


Noe av det jeg har laget tidligere.
Velkommen innom igjen :-)

4 kommentarer:

  1. også jeg som har slike problemer med å få kommentert på blogspot....men har deg jo på facebook uansett :)
    Klem fra Brasil :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det har du, men blir veldig glad for en kommentar her innimellom vettu :)) Hadde vært veldig hyggelig om du hadde blitt "medlem" på bloggen( se helt nederst). Fortsatt good ferie til deg og mannen :)

      Slett
  2. Grattis med ny blogg. Nå har jeg abonnert, men veit ikke om jeg gjorde det riktig - det ser jeg etter hvert. Vet ikke hva jeg skal logge meg inn som under her, så det ble anonym.
    Hilsen Astrid (janomine)

    SvarSlett